דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל בית צריך מרפסת, מנוצלת 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2461 פעמים ]

כולם חולמים על בית עם מרפסת, אז אם כבר יש לכם אחת חשוב שתדאגו לנצל אותה כראוי. הנה כמה דרכים לעשות זאת.

מרפסת פתוחה בה ניתן לתפוס קצת (או הרבה) שמש וצבע היא הגשמת חלום עבור האחד, וסיוט עבור האחר. לא משנה לאיזה צד אתם משתייכים, תוכלו ליהנות ממרפסת כלבבכם.

בתור התחלה

אם אתם גרים בבית עם מרפסת, אתם כבר במצב טוב. גם אם המרפסת שלכם סובלת מהזנחה מתמשכת ומשמשת בעיקר כמחסן, עדיין לא מאוחר בשביל לשנות את המצב.

המרפסת שלכם יכולה להתאים לצרכים המשתנים של כל אחד ואחת מכם. סגירת מרפסת, בניית פרגולה, בניה של חדרי שמש ועוד שלל אפשרויות נמצאות במרחק יומיים עבודה מכם, הכל הודות לשיטת הבניה החדשה, שיטת בניה קלה.

פתוח להצעות

חסרונה העיקרי של מרפסת פתוחה מתגלה בשעות החמות של היממה, ובמדינה שטופת שמש כמו ישראל יש לנו לא מעט שעות כאלו. בשעות אלו הישיבה במרפסת אינה תמיד נעימה, אלא אם כן אתם חובבי זיעה.

בניית פרגולות אלומיניום היא הפתרון האידיאלי כיום לבעיה. פרגולות אלו מצלות כמובן על מרפסת בשעות החמות, אך מציעות הרבה מעבר. הודות לשיטת הבניה הקלה והשימוש באלומיניום ניתן ליהנות ממגוון רחב של סגנונות ועיצובים. בנוסף, האלומיניום נחשב לחומר עמיד במיוחד, אפילו בפני קרני השמש היוקדות ונזקים נוספים הנגרמים כתוצאה ממזג האוויר.

סגור לשיפוצים

המרפסת שלנו יכולה לשמש למגוון צרכים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מרפסת סגורה. זו מעניקה לנו חלל גדול יותר לאכלוס, בהתאם לצרכים המשתנים של כל אחד ואחת מאיתנו.

גם אם אין לכם מרפסת סגורה, אין כל בעיה לסגור אותה בקלות ובמהירות. כך תוכלו ליהנות מחלל נוסף בבית שינוצל בהתאם לצרכיכם. תוכלו להפוך את המרפסת הסגורה לחדר שינה, למחסן או למזווה, כמו גם פשוט ליהנות ממרפסת סגורה שניתן לשבת בה במשך כל ימות השנה.

קיבוץ גלויות

כיום, סגירת מרפסת באמצעות חלונות אלומיניום ופנלים מבודדים בשיטת הבניה הקלה לקבלת חדר שמש נחשבת לאחת האופציות המועדפות על בעלי המרפסות בישראל.

לאלו מכם המתלבטים בין מרפסת פתוחה או סגורה, חדר השמש מהווה את הפתרון הטוב ביותר שכן הוא משלב את היתרונות של שני הצדדים בתוצר אחד. מחד, חדרי שמש משמשים כמרפסת סגורה לכל דבר, הם מקורים ואטומים, כך שניתן ליהנות מהם בכל עונות השנה.

השימוש בחלונות רבים לצורך סגירת המרפסת מקנה לבית תחושה של חלל גדול יותר וזורם יותר. זאת בעיקר הודות לטבע ולאור הנותרים מנת חלקו, גם לאחר שסגרנו את המרפסת. הקור או החום, בהתאם לעונת השנה, נותרים מחוץ לחלון בעיקר הודות ליכולת הבידוד הגבוהה של החלונות ואתם נהנים מהיתרונות של כל העולמות.

הכל פתוח

כפי שאתם רואים המרפסת שלכם יכולה להתאים את עצמה אליכם ואל הצרכים שלכם. אתם רק צריכים להחליט מה אתם רוצים שהיא תהיה.

סגירה או שיפוץ של מרפסת בשיטת הבניה הקלה משאירה אתכם בראש שקט לאורך מרבית שלבי העבודה. עיקר העבודה מבוצעת בשטח המפעל, ושם נותרים גם הלכלוך, הרעש והבלגן הנלווים לה. העבודה בשטח הבית מסתיימת תוך פרק זמן קצר (פחות מיומיים של עבודה) בסיומו תוכלו להתחיל ליהנות מהשינוי.

חדרי שמש
פרגולות אלומיניום
חלונות אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב